BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 31 de maig del 2013

El primer amor no s'oblida... o era el primer monopatí?

M'han encissat aquestes imatges de gent indi provant un monopatí per primera vegada.
Filmar a persones provant una cosa que per a nosaltres és tan habitual és una gran idea... et fa somriure inevitablement al veure'ls reaccionar.
També m'ha agradat el vídeo al reconèixer llocs en els quals he estat abans.

Adjunte més avall el vídeo original per al qual es va fer aquest viatge. També, sense cap desperdici.