BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

diumenge, 18 de novembre del 2012

Una recomanació per als que els agrada escoltar música


El 13 de novembre, google ha tret una nova aplicació: Google Music.


Aquesta nova aplicació funciona de dues formes:

  • Per una banda serveix com a portal per a comprar música (com itunes store o amazon) a uns 0,79 € la cançó.
  • Per altra banda, i açò és el més interessant, serveix per a enmagatzemar TOTA LA NOSTRA MÚSICA que tenim al nostre PC en "el núvol de internet" (fins a 22.000 cançons).

A primera vista pot semblar un Spotify on un Grooveshark més, però la diferència radica en que, a banda de poder escoltar la nostra música des de qualsevol ordinador del món o des de el nostre mòbil  a més a més, la podem baixar als nostres dispositius. És a dir, per exemple, jo he pujat a google music, 5.950 cançons. Aquestes 5.950 cançons les puc sentir al meu mòbil android, les puc sentir a l'ordinador portàtil, o al treball, però també les puc baixar al mòbil o a un ordinador diferent (o enviar per correu, etc...).

L'únic impediment que hi veig, és que per a obrir-te un compte a google music, et demana tindre actiu un compte a google wallet (que és com paypal) és a dir, tens que donar el nº d'una targeta de crèdit per a pagar aquelles cançons que pugues voler comprar en algun moment... sí o sí.
Molt a gent encara no te la confiança suficient com per fer aquestes coses...

Ah! I si teniu itunes, es sincronitza amb ell!

Ja sabeu, google music.