BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dilluns, 19 de desembre del 2011

Resultats fotogràfics del cumple a Olba

Feia temps que volia processar les fotografies que més em varen agradar i que vaig realitzar durant la nostra estança a Olba, un poble de Terol, per celebrar el meu cumple.
La veritat és que varen ser poques, molt poques les oportunitats de fer fotos, però no em va importar, perquè el moment i la gent ho requerien i gaudir de la seua companyia era el més important. La inesperada matança del porc, el comboi del fred i la nit, els originals regals i per suposat, la representació de "L'últim dinar", varen ser moments molt màgics.


Aixina i tot, estic content amb el resultat de les poques fotos que vaig fer, sobre tot amb el tríptic format pel gebre adherit a la broça després de la nit baix cero.
S'han quedat unes fotos en blanc i negre, al meu parer, molt boniques.

Gràcies a totes i tots els que vareu fer possible aquest inoblidable cap de setmana.











2 comentaris:

Paco GB ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Paco GB ha dit...

Salva???
sense presses, sense petroli, amb el paisatge... hahaha!!!

El Barranc de Boquella feia la mateixa careta d'hivern el diumenge matí...