BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dijous, 13 d’octubre del 2011

La peça perduda coneix "la gran O"

Magnífica història contada a través d'una simple animació i una música sense grans arreglos però molt emotiva.
Jo m'he sentit moltes vegades com aquesta peça, amb la diferència de que sabia rodar, però no tenia amb qui fer-ho.
Afortunadament això ja és aigua passada.
(t'encantarà, Su... gràcies Isa pel link)

2 comentaris:

maduixaaaa ha dit...

Que gran.

Besets.

(Mira't l'apartat dels tuits, crec que no se t'actualitza.)

Susanna Benavent ha dit...

M'ha encantat, és superbonic. I m'ha recordat als Mrs i Mss de Roger Hargreaves

http://www.mrmen.com/