BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimarts, 19 de juliol del 2011

La revolució ciclista ha aplegat?



L'altre dia vaig anar al pavelló esportiu del meu poble, inaugurat fa un parell d'anys si no recorde be. Aquell dia (he anat sols un parell de vegades) em va sorprendre molt observar una curiosa situació: Fora hi havien uns 40-50 cotxes, però sols 3 bicicletes aparcades (una d'elles, meua, i l'altra de la meua germana).
Personalment crec que caldria replantejar-se el terme ESPORT i la seua relació amb la vida sana i amb el medi ambient, i no sols amb la vida competitiva, d'oci o de estètica corporal.

Sempre he defés l'ús de la bici, i avui he trobat aquest útil guia per a iniciar la revolució ciclista de la que tots parlen, però que sembla que no ha arribat a tots els llocs.
No te cap desperdici. Utilitzeu-la!

                                              (--------------------------)


"La revolución ciclista ha comenzado. En la portada de hoy de El País Semanal, un reportaje de Borja Echevarría describe cómo muchas ciudades están apostando por los pedales. Una serie de consejos y direcciones útiles por si, después de leerlo, te apetece empezar con los pedales. 
1. Tener una bici acorde con la ciudad en la que te vas a mover y con tus necesidades. Antes de comprarla, montarla con restos o buscar una de segunda mano, piensa para qué vas a usar la bicicleta.
2. Si nunca has salido por la ciudad igual te impresionan los coches. Para no pedalear sol@ te puedes unir a algún grupo ya sea una masa crítica o una biciescuela que recorre en petit comitè la ciudad y con monitores. La de Barcelona es muy conocida, en Madrid están los bicifindes y varias tiendas o asociaciones las organizan.   
3. Asociaciones: 

4. Algunos links interesantes, curiosos o divertidos: 
Y esto es solo el principio. Hay centenares de asociaciones, webs o bicicleteros por el mundo. Como concluye el artículo de El País Semanal: "Ya no hay marcha atrás en la revolución ciclista""

1 comentari:

AMICDELSLLIBRES ha dit...

Hi ha qui agafa el cotxe fins i tot, per anar al servici i jo agafe la bicicleta... Em resulta curiós com eixos cotxe-adictes no agafen la bici o van a peu i després de treballar es fan un Qm. corrents a peu o amb la bici.
Encara que la mentalitat està canviant encara queda molt de camí per davant.