BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 8 de juliol del 2011

Gent del meu poble

Feia temps que, durant les meues pasejades amb ma uelo, veia a aquesta dona sentada en aquest extrany balcó (mig balcó, mig finestra), mirant la tele a través de la cortina, amb aquest gran ventilador d'aire acondicionat al seu costat, fent de contrapunt.
Sentada la fresca, però amb un gran catxarro de fred-calor a quasi un pam d'ella... l'escena era graciosa, com en una fotografia de John Gutman, de gent vivint l'estiu a la ciutat...
Per fi varem coincidir els dos (la meua càmera i ella) i vaig fer la fotografia.
Ens van mirar les cares i vaig analitzar el seu gest. Primer sense càmera, li vaig dir:
- Vosté és de Vallada?. I ella em va dir que no.
I jo, mig en broma, vaig traure la càmera i li vaig dir: - Doncs aleshores no li faig cap foto...
Ella, enfadada, va dir: - No soc d'ací, però fa més de trenta anys que visc al poble!.


-----


La foto la vaig decidir fer des de el parc de l'Era, a certa altura, i d'aquesta forma evitar la deformació de perspectiva que havera creat fer la foto des de baix del carrer.



Paco... Paco passava per allí i vaig matar dos pardals d'un tir...


(Piqueu sobre les fotografies per veure-les més grans)

3 comentaris:

lily ha dit...

Crec.., si no estic confosa es la sogra de Julio el salao.
I la de Grarri com li diem els amics de la seua quinta,molt bonica...

Paco GB ha dit...

Lily, si que és la sogra de Julio. Kike, quí és del poble? sols els que encara hem nascut al poble i no d'aiXàtiva en avall?, els que hi viuen poc o molt de temps?, una ratlla molt fina talla la qüestió.
La dona et va dir que la seua filla estava casada 30 anys al poble.

I l'altre retrato, vegeu com es pot fer una foto bonica amb un pèsim model! ni passava ni posava, estava xerrant amb el veïnat de l'era i al alçar-me la motxilla em gire i nyàs.
això és un furtat? hahaha!!!

dora _ ha dit...

Moltes gràcies Kike!!!
És una meravella el que fas, anem poc a poc compartint imatges del nostre poble, de "la Era" on ens hem anat fent personetes...

i fer una foto del meu germà, això no cregues que no és gens fàcil!!!

ha quedat molt bonic, amb les cases de darrere, la pujadeta de "santana" a "santacreu"... ai, el cor de la Costera en ple juliol, el teixit humà conversant de balcó a carrer, a jardí, amb la teua càmera-ull-mirada... de vegades em resulta "un miracle" que les tecnologies acosten el que tenim davant cada dia d'una manera tan enriquidora. Per què no ho havien inventat abans????