BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 29 de juny del 2011

En vida

Revisant fotografies de gent del meu poble m'he topat amb aquesta del "tio Kik", processada en el seu moment en color i ara post-processada en blanc i negre.
Li tinc molta estima a aquesta foto, per la persona, per la mirada captada i perquè va ser si no la primera, de les primeres fotografies que vaig començar a fer als veïns de Vallada quan vaig tornar a viure al poble.

Hi ha una extranya conexió en aquesta fotografia... entre el subjecte i el fotògraf, una mirada de complicitat no buscada, quasi regalada... una cara que somriu, uns ulls sincers i un gest que sembla descansar resignat.

De vegades, com aquesta, pense que certes fotografies poden mantenir en vida a una persona per sempre més.