BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimarts, 31 de maig del 2011

Imatges del meu poble i la seua gent

Va ser diumenge passat, per la nit, tornant a Torrevella, quan em vaig assabentar del resultat de les eleccions al meu poble.
Al principi no ho vaig entendre. La meua cosina Lili em parlava emocionada: Que sí, que ja està, que hi ha canvi, que Mª José pot ser la nova alcaldessa... Em vaig alegrar... la veritat... molt.
Formar part del projecte www.valladacity.com durant aquestos dos últims anys, és com haver-me fer partícip d'aquest canvi que el meu poble necessitava. És com haver viscut de primera mà un canvi de mentalitat en la gent d'ací. Gent que s'ha obert a les noves tecnologies, que s'ha animat a escriure i llegir en la seua llengua (be o mal, què més dona!), gent que s'ha donat compte de la por que hi sentien a expressar-se lliurement, a estar reprimits, a remugar entre dents sense que ningú els escoltara o puguera fer res, gent que s'ha adonat de la forma de governar caciquil i sumisoria en la incultura a la que estaven acostumats.
Finalment hi haurà pacte, i l'alcaldia es compartirà als dos anys entre els partits que han fet coalició. Em sembla just. No se si ara tot anirà a millor, però al menys, hi haurà canvi, i al menys pel que veig, un poc més de respecte per la nostra llengua, unes persones més sensibles front a certs aspectes que per a mi són importants, més preparades tecnológicament (bueno... açò és discutible) i més assabentades del que passa al món i del que necessita el poble.
De por, aposta per la cultura lliure, corruptes, nous cacics i mentiders... ja en parlarem (esperem que no), d'ací quatre anys més!
Fins aleshores, vos deixe amb noves fotografies de Vallada i la seua gent. Fotografies que poc a poc van conformant aquest collage del poble en el que vaig nàixer i pel que vull lluitar.

Espere que vos agraden!

Per veure les fotos millor, visiteu www.hein-rich.com.


3 comentaris:

Marina Calatayud ha dit...

Què bonic, Kike! El que dius i el que fas

Carolina Terol ha dit...

Totalment d'acord amb Marina. Es inspirador!

Irene ha dit...

No es por meterme, pero el pueblo escoge quién lo gobierna (aunque eso no justifica que tenga que haber corrupción), no sé si me explico...

Pero aún así espero que vaya mejor con el nuevo resultado.
Es emocionante lo que haces por tu pueblo, se nota lo mucho que lo aprecias, no sé si existe ya gente así. ¡Ánimo!