BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

diumenge, 13 de març del 2011

Temporal

Aquesta última setmana ha estat per a mi, com el temps ací en Alacant... extranya i complicada.
He començat a treballar a Sant Joan d'Alacant, cobrint una baixa post-operatòria.
Després de fer la prova d'anar i tornar a Vallada durant uns dies, he tingut que abandonar la infactible idea i decidir quedar-me viure ací entre setmana.
Els canvis han sigut substancials: el primer de tot la responsabilitat que durant aquestos dos últims anys he tingut amb ma uelo, ha desaparegut provisionalment... per un temps. És el que més he notat... arribar a casa i no tindre a ningú. Tot en calma, tot tranquil...
A penes he fet res amb el temporal de vent, aigua i fred què ha fet: conèixer un poc el poble, realitzar unes compres... i poc més.
El cole està molt be, la companyia també i el lloc que he trobat per quedar-me també. No em puc queixar. Inclús he tornat a gastar la bicicleta per als meus desplaçaments urbans! Ja que el cole està sols a 6 quilòmetres.

Aquesta és la primera foto què he realitzat al lloc que, durant un temps mínim d'un mes, va a ser la meua residència habitual.

20 mm + filtre degradat -2 cookin


2 comentaris:

Enrique Calabuig ha dit...

que vaja bé l'estància per terres alacantines. Ja trobava a faltar alguna foto teua ;)

Carolina Terol ha dit...

Hola Kike,

Soc Carolina, una veina teua de la plaça els columpios, filla de Maruja la Coca i Pedro, germana de Raquel Susana i Cris...ja saps qui soc, no? Ara visc en Mallorca.Jo també treballe en Educació, soc Orientadora Educativa. El conec desde xicotet i el tinc en algunes fotos dels meus cumple junt en la teua mare. Encara que no he tingut massa contacte en tú, desde fà un temps sobre tot per Ivan al facebook i per Araceli, he vist algunes de les teues fotos i hui he visitat el teu bloc i la teua pàgina. Estic realment impressionada per la teua obra. El muntatge de Banjaf és tan bonico, no tinc paraules...quin artista tinguem en Vallà més gran! Volia des d'ací donar-te la enhorabona, encara que jo no soc gens entesa en càmeres ni en fotogria, les fotos teues que he vist m'han emocionat, de veres. Quin sentiment i quanta vida! Volia deixar-te este missatge al facebok però no em deixava escriure a la teua pàgina que és un poc extranya, i tampoc he vist un correu per fer-ho de manera més privada. Encara que pensant-ho bé, millor que s'enteri tothom de la mirada que tens del món tan preciosa i de l'admiració que tinc a la teua forma de retratar el món
Gràcies per compartir.