BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dilluns, 21 de febrer del 2011

Bon Nadal Anita! (més val tard que mai...)

Finalment, els planetes es varen alinear i tots els cosins varem aconseguir estar junts per a l'entrega de l'esperat regal de Nadal de la nostra tia... en Febrer...
Més val tard que mai. La sorpresa segueix sent la mateixa, no?
Tots els anys ens demanaves el mateix: una foto dels cosins junts.
Doncs ahí la tens, pesà!

Felicitats Anita!
Gràcies per ser com eres.
T'estimem!






4 comentaris:

lily ha dit...

Es super xula !!!! no se com aguanta la caixa...?
(un bonico record.)

Anònim ha dit...

Molt, molt, molt original.
Preciosa, Kike.
I.... supose que no estarieu tots dins la caixa, jajaja,...

Un bon projecte. Felicitats

Susanna Benavent ha dit...

Done fe de que si estaven tots dins la caixa!

Menos mal que sols sou 4, si arribeu a ser 12 com jo i els meus cosins no m'ho vullc ni imaginar... jajaja

Noela ha dit...

Tengo que seguirte :)!!
Noraboa.