BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dissabte, 8 de gener del 2011

Vallada, dia de reis

Senc històries de pobles on els reis i els seus patges, visiten les cases dels xiquets i entreguen els regals, històries on s'entreguen regals en la plaça del poble, històries on la cavalgada és algo més que un carro passant com una ràfaga de vent amb un rei damunt tirant confeti, històries de reis que parlen valencià, de discursos elaborats, infantils i motivadors dels més petits i no tant...
És tan difícil fer açò? Jo crec que no... Estaria be que l'AMPA del poble recollira una xicoteta suma de diners tots els anys per fer una cosa més professional que el que es fa ara... i a mi m'encantaria col·laborar en la mesura del possible...

La nit de reis, vaig eixir de casa amb una fotografia creada mentalment al meu cap: Un xiquet/a d'esquenes, vegent passar els reis i bokeh de llums al fons amb el f1.4
No vaig aconseguir exactament la foto què volia, però aquesta em va semblar prou aproximada.


1 comentari:

Randy ha dit...

That is such a beautiful photograph. Bravo.