BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dissabte, 8 de gener del 2011

Tauromàquia en el record...

Somíe amb el dia en el que la imatge d'un torero sols puga vores penjada en algun museu, com una escena llunyana, record de temps passat que volen esborrar-se de la memòria.

Avuí he llegit una gran notícia: La RTVE li dona l'esquena a la tauromàquia eliminant la "lidia" de la seua programació per considerar-la "violència contra els animals".


1 comentari:

Anònim ha dit...

Kike, quina foto més impresionant per a manar a la tauromàquia més que a l'oblit al record dels museus per a la nostra vergonya, tens un gust exquisit, jo perquè no tinc ni casa, ni cotxe ni xalet (com deia l'Ovidi) no et puc comprar fotografies però hauria de fer-ho, valen mil vegades més que el preu al que les vens. Segueixo el teu blog i gaudeixo de cadascuna de les teves fotos. Gràcies.