BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

diumenge, 12 de desembre del 2010

Cims de Vallada

El passat cap de setmana vaig pujar al Tossal per fer unes fotografies utilitzant un degradat cokin -4 amb un filtre de densitat neutra -2, i aprofitar la posta de Sol i els núvols que aquell dia havien estat amenaçant amb plutja durant tot el dia. Al dia següent també vaig visitar els sumideros-penyó-castell, esta vegada per fer proves únicament amb el degradat i comparar-les amb proves de braketing per zones.
La primera sorpresa va ser trobar-me amb la senda que puja de l'ermita fins al camí de La Font d'Espanya, neta com una patena. En alguns trams semblava una autopista. Qui ho haja fet (suponc que els de la brigada de Vallada) ha fet una gran feina, i els felicite. A més, havien repintat les marques de LR, assegurat sendes en pendent i creat escalons en alguns trams. 

L'altra sorpresa, o millor dit, satisfacció, va ser fer unes quantes fotografies i quedar content amb els resultats.
Vos deixe una mostra i també una foto detall de la instal·lació dels anells i els filtres.

Coking degradat -4 + densitat neutra -2

Cel subexposat -2 punts