BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 13 d’octubre del 2010

VALLADA i LA SEUA GENT: Nou àlbum fotogràfic a la meua web!

Estrene nou àlbum a la meua web. 

Les circumstàncies personals i els dos anys que ja duc vivint de nou al poble, han fet que poc a poc, com aquell que no vol, vaja amuntonant als meus arxius fotografies del poble de Vallada i la seua gent, fotografies que he decidit traure a la llum, mentre, poc a poc, vaig el·laborant el projecte que el pròxim agost de 2011 intentaré d'exposar al poble i que no deixarà a ningú indiferent.





Podeu veure algunes de les fotografies d'aquest nou àlbum a www.hein-rich.com.
Espere que vos agraden tant com a mi.

(Feu click per vore-les en gran)

2 comentaris:

Unknown ha dit...

has conseguit un retrat amb una mirada molt punxaguda. M'agrada! Bona feina!

David Marcel ha dit...

M'agrada molt la nova imatge del blog...
Jo també estic començant a passetjar-me amb la càmera pel poble...
m'agrada molt la idea
salut