BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dijous, 19 d’agost del 2010

Gent de Los Montasitos

Un xiquet carregat de Mangos torna de camí a casa
Per a procesar aquesta foto, he utilitzat, a banda dels ajustos habituals de nivells, un desenfoc selectiu creat amb el photoshop, per tal de destacar el subjecte, del fons, ja que per colorimetria i sobre tot, per contrast, no destacaba el suficient per al meu gust.

Blancaneus
A la porta de casa
Aquesta fotografia m'agrada molt, ja que vaig estar apunt de descartar-la però, procesant-la d'aquesta forma tan brusca, amb alts contrastos de nivells, vaig aconseguir donar-li un aire a foto antiga que finalment en va encantar.