BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dijous, 26 d’agost del 2010

De un abuelo, a su nieto

Un home torna de treballar, pujant una de les llomes dels cafetals de Montasitos, en República Dominicana.



L'altre dia, ma uelo, l'altre abuelo, el que llig, parla i raona tant, em va sorprendre escriguent-me una nota.
La nota deia aixina:

"Ahora que vas ya, hacia las 30 primaveras, aunque a mí no me importe, porque es cosa de cada uno, me gustaria comentarte unas cosas.
He visto que has tenido varias novias, pero al parecer, no has estado enamorado de ninguna (o no tienes intención de casarte).
Hoy en dia, todo ha cambiado demasiado. He llegado a pensar que la juventud de hoy, "goza a tope" del amor... Más de lo lo hice yo, en los tiempos en los que me tocó vivir...
A tu edad, creo que debes ir pensándotelo. Siempre no vas a estar como ahora. Solo te falta una mujer que te quiera. Que tengais las mismas inquietudes y deseos...
Y que sepais que casarse es una gran felicidad pero con un poco de "mezcla" que no llega a satisfacer a veces...
Te desea lo mejor, siempre tu abuelo José Pérez López.
Espero que me entiendas."
___________________

Best in:
www.hein-rich.com
www.hein-rich.blogspot.com

1 comentari:

Unknown ha dit...

jejeje....
no vaig a comentar res, a part de, quin gust rebre una nota així d´una persona tan important, no?