BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dissabte, 24 d’abril del 2010

The prission


Aquest xiquet, vestit com un presidiari, i amb el gest de la tristesa als seus ulls, em va recordar, a mils de kilòmetres de ma casa, la sort que tenim de viure en un estat democràtic, del que en ocasions reneguem tant i tant, desconeguent altres situacions, com aquesta, on el simple fet d'haver naixcut en un lloc i pertànyer a una casta determinada, et condiciona de per vida, i et priva de llibertad per fer i decidir el teu futur.
________________________


Best in:
www.hein-rich.com

1 comentari:

amicdelsllibres@gmail.com ha dit...

No valorem la sort que tinguem d'haver nascut en este temps i en etes latituds geogràfiques. A través de documentals,internet o treballs com els que fas tu, podem esbrinar com es viu a altres indrets i com pateix la gent.
Gràcies per mostrar-nos com som d'afortunats.