BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 7 d’agost del 2009

XXII dia, 07/08/09, Kochi-Fortkochi

Avui he anat a visitar Fortkochi, que diguem que es la part mes antiga de la ciutat, a la que hi ha que anar amb un Ferry (aci ja estem en la costa).
M'ha agradat molt. En quant a reportatge social crec que es de lo millor que he visitat fins ara.
He conegut a una parella de catalans i hem dinat junts (aci, en la india, tots son catalans, i tambe algun Vasc).
Per la vesprada, he tornat a Kochi per fer el check out a l'hotel i anar-me'n a un hotel en Fortcochi, ja que esta zona es on pots visitar mes coses.
Per la vesprada he asistit a una danza de Kathakali (molt interesant) i he trobat un hotel per 300 rupies, molt sencillet pero net, on estare dos nits.
Volia fer fotos a les xarxes chineses durant la posta de Sol, pero no he pogut... a vore si dema o despus dema puc...
Dema mati agafe un bus per anar a Alleypei, a navegar per els backwaters i a asistir a unes competicions tradicionals amb canoa que es celebren casualment dema.
I en resum, este ha sigut el meu dia...

NAMASTE!

2 comentaris:

Try ha dit...

sigo leyendo pero pon mas fotos jooo.muacs.laura

Unknown ha dit...

ay mareeeeeeeeeeeeeeee.....