BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 5 d’agost del 2009

XX dia, 05/08/09, Ooty-Hill Stations

El que he fet avui, es contractar en una agencia de viatges un recorregut en bus per els principals llocs d'interes turistic de Ooty, que semblaven ser molts...
Hem visitat prou llocs amb grans vistes d'aquesta ciutat perduda en les muntanyes. No obstant, no m'agradat molt perque els hindus son uns guarros. Ho se desde el primer dia que vaig xafar l'India, pero no volia dir-ho... pero avui m'he fartat.
Ho tiren tot per el piso, desde els cotxes, en el tren, en el bus... y clar, arribes a un lloc perdut en la muntanya, amb unes vistes precioses, i t'ho trobes tot ple de basura per tots els llocs... i et caguen el paisatge. Aixo si, cartelets amb rimes boniques advertint a la gent de que no tiren res, voras un fum, pero papereres molt poques. De totes formes, no crec que si ni hagueren, les gastaren...
Xe que gent mes guara.
El viatge tampoc m'ha agradat molt per lo turistic que era y perque et duien a llocs on es veu que cobren comisio, perque sempre tenies que entrar algun lloc on te intentaven vendre algo...
Bueno, que al final he visitat muntanyetes, explotacions de TE, jardins de flors artificials, jardins botanics, etc... A la majoria de llocs no entrava, si no que me n'anava per ahi a fer fotos...
Bueno, vos deixe, a vore si avui, amb temps, puc trobar un lloc decent on sopar, que ahir a les 21 ja estava tot tancat i vaig tindre que menjar dos ous fregits sobre una fulla de bananer de 2a o 3a ma, sobre una taula mes bruta que bruta, dos platans i un kit-kat...

1 comentari:

Anita ha dit...

Hola, Enri.

Hoy no has tenido un buen dia, pero no te enfades, en todos los sitios se cuecen habas.

Estas conociendo un pais tal como es, y ¿como es un pais o una casa?, pues igual que sus dueños, y si no cambia es porque los que lo habitan lo quieren asi.

A que los tibetanos qu sisitaste no son igual, y viven en el mismo, ¿porque sera?, tendras que preguntarle a "CONFUCIO?.

Espero tu comentario de mañana, a ver si te lo pasas mejor.

Acuerdate de la tierra.

Buenas noches, besos.

Anita.