BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

diumenge, 2 d’agost del 2009

XVII dia, Mysore-Bylakuppe-??

Avui no se si pudre escriure, aixi que escric ara, encara que siguen sols les 11 del mati...

Volia vore el mercat de les flors i les especies i marxar de seguida cap a Bylakuppe, un lloc de refugiats tibetans i monestir, a unes hores de Mysore. El problema que hi ha, es que segons m'han contat varies persones, cal un permis del govern per quedar-se a dormir alli. Permis que sols es pot demanar en Delhi.

El cas es que este mati m'he trobat a un autentic tibeta per el carrer, i m'he fet el perdut, i li he dit si saba anar a Bylakuppe. I clar, hem xarrat i m'ha dit que ell anava a la 13, aixi que m'he quedat per aci fent temps, a vore si hem trobe amb ell en l'autobus, ens fem amics i a vore si pot ell fer que puga quedar-me a dormir per alli... on siga. Estaria genial!

Vos deixe, ja vos conte, val?

Namaste!

Una foto del google de Bylakuppe

1 comentari:

Susanna Benavent ha dit...

bufff... se me posen els pels de punta sols de pensar que es el que pot passar....
Sort!
Ens vegem prompte ;)