BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimarts, 4 d’agost del 2009

XIX dia, 04/08/09, Bylakuppe-Mysore-Ooty

Ja estic en Ooty!
Han sigut 8 hores de viatge en bus. 2 hores de Bylakuppe a Mysore de nou, i 6 Mysore-Ooty. El viatge no ha sigut molt aburrit, ja que hem atravesat la cordillera montanyosa que separa l'estat de Kerala i el de Karnataca (bueno, encara estem en Karnataka), i clar, hem estat pujant i pujant per ports de muntanya increibles per la seua grandiositat i la seua vegetacio tropical.
La vegetacio es lo que mes ha anat canviant... lo que mes m'ha sorpres son les extenses plantacions de TE a 2000 mt d'altitud i la gent treballant en elles...
Si vegereu el autobus amb el que hem fet este recorregut... no donarieu ni un duro si vos digueren que pot anar de Vallada a Moixent sense desmuntar-se...
A mes, hem atravesat tres parks naturals i he pogut vore molta fauna per el cami. Hi havien senyals advertint de l'existencia de leopards, tigres i elefants per la carretera, insistint en que no pararem a fer fotos i que no anarem a mes de 40 km per hora (l'autobus no ha baixat de 80...).
He vist un riu a lo llarg, atravesant un valle, on hi havien uns quants elefants banyant-se...
Com sempre pasa quan faig estos trajectes tan grans en autobus, no he menjat res de profit (un paquet de papes, fruits secs, un suc de pinya i raim...). Vaig a vore si trobe un restaurant on menjar be...
Al final crec que no anire a Trivadrum perque no hem dona temps. Segurament vaja directament a Kerala i Cochin...
Avui m'he buscat un hotel algo mes decent, ja que aci fa un fred que pela (per fi he estrenat els pantalons llargs!) i necesitava una dutxa calenteta, que fins ara no n'he tingut cap.
Ja vorem dema que faig, no tinc res clar... Se que ha prop hi ha un tren a vapor que et fa un recorregut entre diverses poblacions, tambe hi han excursions per la muntanya... Ja vos conte.
Fins dema!

NAMASTE!

1 comentari:

Susanna Benavent ha dit...

CAda vegada tinc més ganes d'arribar!