BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dilluns, 31 d’agost del 2009

Ultim dia viatge India-Nepal. 31/08/09. Kathmandu-Delhi-Moscu-Madrid-Xativa-Vallada

Ja estem en Madrid!
Ha anat tot mes o menys be... 35 hores en territori internacional, terra de ningu, d'aeroport en aeroport, sense poder eixir, pero be...
Lo pitjor ha sigut el no poder dormir, i sobretot, tindre que explicar-los a tots els que hem demanaven el pasaport, la historia, una i altra vegada.

Recapitulant, i fent un recompte de despesses, en aquestos 46 dies m´he gastat el següent (per al qui tinga en el cap fer aquest viatge):

- Mitjana d'euros al dia: En India, 15 E/dia, en Nepal 10 E/dia, lo que dona un total de 650 euros, que han cobert totes les despeses de menjar, hotels i desplaçaments de tot tipus excepte d'avio, i altres imprevistos.
- Desplaçaments en avio interns: 180 euros (tres desplaçaments interns)
- Vol Madrid-Delhi, anada i tornada: 666 euros.
-Anar i tornar a Madrid: 50 euros.
- Asegurança medica: 75 euros.
- Vacunes: 10 euros
- Regals i compres personals: ... molt euros...

Pugueu vore el recorregut total del viatge aci.


Ver Els meus viatges en un mapa más grande

Jo he anat en plan normalet... sense excedir-me massa en menjars, estança ni transports. 650 euros per a 46 dies, pot resultar barat, pero es poden gastar molts menys, si es viatja en plan mes humil, menjant en llocs menys occidentals i dormint en guest houses mes barates. Tambe desplaçant-se en clases de tren mes economiques...

Be, aixo es tot... Namaste!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja tens una experiencia mes per la teua formacio humanitaria i algunes fotos que segur seran molt bones.Fins l´altra xicon.

Anita ha dit...

Bueno, ya se termino el viaje y ahora a casita, y a contar en directo tus experiencias.

Hasta el próximo, que creo saber por intuición hacia donde sera.

Namaste.

Anònim ha dit...

Kikaxu!
Ja esteu a la terreta. menuda experiència...i menudes fotos q duras. Jo no stic massa contenta en les q he fet, però em conformaré en les q tinc a la memòria. Com tu dius les millors fotos son les q no he pogut fer, jeje
Ja ens anirem contant...
Blanche