BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

divendres, 14 d’agost del 2009

dies XXIIX-XXIX, 13/08/09-14/08/09, Rishikesh-Haridware-Agra

Hola familia!
Ja estic en Agra. Vos escric desde un PC amb un teclat amb les lletres escrites en tipex... jejeje... i a uns 200 metres del Taj Mahal.
Hem conseguit un bon hotel per 250 rupies per persona (4 euros), hi havien habitacions per menys, pero no es veia el Taj Mahal desde la finestra, una de les vuit meravelles del mon...
Ahir vam estar visitant Rishikesh. Tal i com ens varen dir, Rishikesh es una ciutat plena de magia i mistica, gurus, yoguis i altres persones que viuen del yoga i adorant els idols hindus. No obstant, i segons diu a les guies, aquestos gurus i yoguis viuen mes per el turisme que per dedicacio... a mi me dona igual...
Ahir em vaig alsar molt mati, a les 5 per anar a fer fotos, ja que duia dies sense disfrutar la camera asoles, sense ningu que me tinga que esperar, i va valer molt la pena.
Ja per la nit, em vaig adonar que el Ganges, donava molt bon partit per a la fotografia. Aci, al riu sagrat d'India, la gent ve a fer adoracions, rituals i banys, tant per la nit com per el dia... quasi continuament....
Quan vaig arribar a les 5:30 del mati al Ganges (Ganga en hindi) em vaig trobar amb un gran espectacle: a me de hindus banyant-se i fent rituals, el riu estava cobert d'una inmensa capa de boira o vapor d'aigua, creant un espectacle encara mes magic... Vaig estar fins les 9 disparant, parlant amb la gent i participant...
Despres d'esmorsar, varem estar fent turisme per tot el lloc, visitant temples i altres llocs.
El mes destacable d'ahir, a part de l'espectacle del mati, va ser que varem presenciar la mort d'un treballador en una obra, que va morir decapitat per unes plantxes de marbre... horroros... Vos fique la foto mes avall.
Avui per el mati (5h.) hem pillat un bus a Haridware i un tren fins a Agra, 9h. de trajecte que hem pasat la majoria dormint a les lliteres...

Espere que tot vaja be per alli. Podrieu enviar algun correu, que sols reb correus de la tia Ana...

Be vos deixe amb algunes fotos.

PD> Fa un dies hem van regalar el llibre de Paulo Coelho "El Alquimista", i avui en el tren me l'he acabat. Es un llibre que casualment li vaig regalar jo a Pablo fa uns anys, pero que no se si al final se'l va llegir o no... A mi m'ha agradat molt... I a tu, Pablo?

Fotos>
1- Interior de l'estacio de Haridware (heu vist la vaca sagrada?)
2- Rituals nocturns al Ganges
3- Mort accidental a Rishikesh
4- Vista del Ganges desde Lux Manjulah




3 comentaris:

àngels ha dit...

La primera foto esta molt graciosa. Jo si q t'escric!!pero açò és una kk de vaca no t'apleguen els meus correus. Ahir vaig rebre la postal de babuïns, esta xula. La enviares el dia 27 del mes passat o ixe dia l'ecrigueres?? perque sols a taradat...19 dies :-) 1beset!

Nuria ha dit...

Hola!!!, que guai voret ja en alguna fotet, tenia ganes de voret a vore si tot estaba be, ejjeje, i ja veig que si. TOt be no?, quan tornes? Bexito

Santos ha dit...

No recordava el llibre. Ara si, encara que no el vaig acabar, tampoc se per on para...