BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

diumenge, 16 d’agost del 2009

dies XXX-XXXI, 14-08-09/15/08/09, Agra-Varanassi

Ahir varem estar visitant Agra.
Per el mati varem anar al Taj Mahal, ben matinet, a les 6h. perque voliem vore l'eixida de Sol, pero ens va ploure, i va estar emboirat tot el dia...
L'entrada al Taj Mahal son 750 rupies! i per als indis, sols 30... aixo si, et donen una botelleta d'aigua i uns protectors per als peus, per a qui no vullga entrar descals al temple.
El Taj Mahal val molt la pena, i tambe pagar eixos diners... Quan entres entens perque es considerat una de les meravelles del mon mundial. Al vore'l no pots evitar obrir els ulls, la boca, i alsar els brasos... just com el xiquet del llibre del pijama a ratlles...
Despres de la visita ens varem anar a dormir de nou fins a les 12h, oblidant que el check out del hotel en el que estavem, era a les 10h.... el manager ens va pegar un bon puro, i volia fer-nos pagar un dia mes...
Per la vesprada varem contractar una visita a un santuari d'osos maltractats. Rescatats dels carrers de tota India. Un total de 450 osos que son utilitzats com a espectacle de carrer, fent-los "ballar" mitjansant tecniques molt doloroses.
Ens va agradar molt la visita. Una visita poc inusual per als turistes que van a Delhi. Varem fer una donacio de 1050 Rupies, i ens varem comprar unes camisetes.
Si voleu mes info d'aquesta associassio feu click aci.
Per la nit varem estar visitant el bazar i despres de sopar, varem agafar un tren nocturn a les 23:30 cap a Varanassi, on hem arribat este mati a les 12h.
En Varanasi ens hem hospedat en un hotel per la irrisoria quantitat de 75 rupies cadascu (1 euro i un piquet), i ens han vingut a buscar en rickshaw gratuitament...
Despres de dinar, hem anat directes a vore els Gats (escales de pedra que estan distribuides per tota la vora del riu Ganges, per tal d'accedir a ell i fer els rituals i banys) i tambe hem anat on fan els funerals (crematoris), on hem conseguit apropar-nos lo suficient, sense la necesitat d'alquilar cap barca, com fan la majoria dels guiris.
Per la nit hem asistit als rituals funeraris (pujas) i hem sopat a la terraceta de l'hotel per 125 rupies, 2 euros (dos plats i beguda).
Dema tenim pensat alsar-nos pronte per alquilar una barca i vore els Gats i la seua gent desde l'aigua, per la vesprada hem reservat per vore un concert de musica hindi.
Per la nit ja ens despedim de Bea, i agafem un tren nocturn, a les 00:30 cap a Nepal (Goratpur en tren i despres en bus creuarem la frontera cap al pais dels Himalaya).
Ja vos conte.

NAMASTE!

Fotos:
1- Dones secant els saris en el parking de l'estacio de tren d'Agra.
2- Vista dels Gats de Varanassi.
3- Funeral e incineracio d'un mort a un dels Gats del Ganges.
4- Amb el gos guardia del monestir d'ossos ballarins, un Dogo Alema (tinc ganes de vore al Perolo tambe...)

Mayra ha dit...

Hola Kike,
Soc Mayra, la germana de Nuri, i t'escric desde l'Albufera, ara mateix estic "treballant", i ja fa dies que la meua germana hem va recomanar llegir les teus aventures y desventures per l'India, aixi que això faig de tant en tant quant tinc un ratet. Veig que allò es incrible i admire el teu treball i temps per a difrutar del mon.

Desde ací un abraç i ens vegem quant tornes.

Kike Pérez Colomer ha dit...

Ey, gracies Mayra...
cada vegada tinc mes responsabilitat alhora d'escriure al blog! jajaja