BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 12 d’agost del 2009

dies XXV-XXVII, 10/08/09-12/08/09, Fortkochi-Delhi-Haridware-Rishikesh

Hola a tots!
Ja estic de nou al Nord... molt al Nord...
Vaig agafar un vol de Kochi a Mumbay, i despres de Mumbay a Delhi, i alli em vaig trobar amb Susanna i amb una amiga que vaig coneixer al 2n voluntariat de Marroc, Bea (que es la que m'ha facilitat l'estancia en la Fundacio Vicente Ferrer).
En general, tot ha anat be, el vol i la tornada a una ciutat tan gran i caotica com Delhi (15 millions d'habitants censats). No obstant, amb unes quantes hores d'estancia en ella, ja volia escapar a altres llocs mes rurals, i amb mi, tant Susanna com Bea pensaven el mateix... Delhi es massa. Hi havia, a mes, tanta contaminacio en l'aire, que els dos dies que hem estat, no hem pogut vore ni el color del cel... cap nuvol... tot era una gran massa de color marro... I el calor que hi feia, era propi del Sahara...
De totes formes, hem fet alguna visita a llocs on jo no havia estat, i en general, ens ho hem passat be, com per exemple al temple del Loto, on hem descobert l'existencia d'una religio prou recent, el Bahai', sorgida a 1860 i amb moltissims seguidors arreu del mon, i a mes, amb molt de poder i ideologies molt interessants.
Tambe hem aprofitat per comprar algunes coses de decoracio per a casa.
Pugueu vore fotos aci> http://www.flickr.com/photos/claudioveliz/3331244943/
Tambe pugue trobar info sobre aquesta religio aci> http://es.wikipedia.org/wiki/Bahai

I be, avui hem agafat un tren ben mati cap a Haridware, i d'ahi hem anat en bus a Rishikesh, en la regio Uttarakhand, molt prop de l'Himalaya... necesitavem escapar de la bruticia i la misseria dels carrers de Delhi.
Pugueu llegir info aci> http://www.fourwheeldrivespain.info/city_info/es_rishikesh_info.htm

Aquest lloc es la cuna del Yoga i un lloc molt important en la fe del hinduisme. Aci els carrers estan plens de yoguis, santons i altres persones que viuen per a servir als deus hindus...
Pero pot ser el mes important d'aquesta ciutat es que es una de les primeres ciutats de la India banyada per el riu Ganges, el riu mes sagrat i venerat de la India.
Aquesta nit la gent estava fent ofrendes i rituals, encenent farolets i incienso que despres tiraven a l'aigua per a que navegara riu avall. Ha estat molt magic...
M'he estat banyant, i he estat fent algunes fotos.
Tambe he fet la meua ofrenda particular.

I aixo, a grans passos, han sigut aquestos tres dies. Ara, que tinc companyia, tal vegada escriga menys, perque m'aburrixc menys. Espere que no m'ho tingueu en compte.

Un bes a tots.
Namaste!