BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

diumenge, 9 d’agost del 2009

dia XXIV, 09/08/09, Fortkochi

Avui he estat visitant mes tots els racons de Fortkochi, entre ells, el barri de jueus i la Sinagoga.
Hem sembla meravellos que en un mateix lloc puguen conviure Hindus, Cristians, Musulmans i Jueus, algo inimaginable en Espanya...
He estat tot el dia amb el Pere i Maria, dos company que vaig coneixer ahir.
Per la vesprada he anat a fotografiar la posta de Sol en les xarxes xineses.
Dema agafe l'avio cap al Nord de nou....
Per cert, estos dies estic menjant com un rei...

3 comentaris:

Unknown ha dit...

que ella ja quasi estarà allí, no?? ahhhh!! que guay!!! per si no tindirme prou amb les teues fotos, ara també estaràn les de Su...jeje...que guay xiquet, m´alegre molt per tú de tot!!
titooos

TeReTe ha dit...

Hellos! Com vos va per ahí?? Espere que estigueu Bé. Susi que no ens vam poder despedir. Cuideu-se molt. Jo vos seguire des del blog.

I Su ja saps, si vos caseu... quan tornes volem la despedida de soltera! jejejje

Una abraçada molt forta per als dos fins prompte!

Anònim ha dit...

no se perquè no reps els missatges, ahir vaig rebre la postal, sols ha tardat 19 dies però ha arribat abans que tu. Esta xuli la postal de babuïns. 1bsito
aci sols puc publicar si ho faig en anònim, em té mania...