BENVINGUTS

Aquest és el blog de Kike Pérez Colomer (Vallada 1980). Ací vos mostre alguns dels meus treballs fotogràfics així com altres inquietuds relacionades amb el món de la imatge, la música i altres temes que em resulten interessants o dels que necessite parlar. Pots veure totes les fotos que faig al meu portfoli a la meua web (hhttps://www.behance.net/hein-rich). Recorda: Compartir és genial, però un ús inapropiat de les meus fotografies és il·legal i molest. Gràcies per respectar-me i sigues benvingut!

Busca en aquest bloc

dimecres, 15 de juliol del 2009

15/7/09 Un dia abans...

Bueno, un dia abans de lo previst, comence aquest diari... No se quina serà la periodicitat amb la que escriga, però intentaré fer-ho sempre que puga tal i com vos he promés.

Se que encara no ha començat el viatge, però és com si ja estiguera allí... He llegit tant i la meua imaginació ha donat tant de sí, que és com si haguera anat i tornat...
Avuí he passat el dia en Madrid, amb Tete, que m'ha acollit després el concert de Metallica, que va estar genial, per cert...
A Teté la vaig conèixer durant el primer camí de Santigo en solitari, en el 2005, i mai hem pergut el contacte des de aleshores.
Es bo fer amics arreu del món i conservar-los, sempre et poden ajudar...

La veritat és que estic prou cagaet... quan més ho pense, més olor faig...
M'imagine mil situacions que poden ocòrrer, vivències i moments en els que no se si sabria com actuar, però bueno... Pense que estic fent un viatge que moltes més persones han fet ja i no he llegit de cap que haja mort en l'intent... tot el contrari... Tots tornarien sense pensar-ho.

Avuí m'ha trucat la tercera ONG amb la que vaig contactar allí. Ja són tres les interesades en que els faja un reportage fotogràfic, aquesta última en Trivandrum, capital de Kerala, al Sud.
www.calcutaondoan.com treballa amb dones pescadores, afectades per els efectes que la peixca internacional, amb els seus mètodes incontrolats de recollida indiscriminada de peix, causen en les costes del Sud d'Africa. Deu de ser interesant vore-ho de primera mà.
Les altres ONGs on vaig a estar són la coneguda Vicente Ferrer i un altra anomenada Akshy, en Bodhgaya.

Demà m'alce a les 8:00 per estar en l'aeroport a le 10. Ixc a les 12:20 cap a Moscú, on estaré 3 hores tocant-me el nas. Després, a les 22:15 eixiré de nou per aplegar a Delhi a les 5:45 del matí del dia 17. Allí he reservat un hotel per dos dies per 870 Rupies (uns 13 euros)

2 comentaris:

Susanna Benavent ha dit...

Bon voyage. Ens vegem prompte :)

jesus ha dit...

A disfrutar!que et vaja tot bé.